Giveaway- Versace Crystal Noir

V-am promis ieri pe pagina de fb un giveaway dar m-am gandit sa-l postez doar astazi, de martisor🙂

Asadar cu ocazia primaverii, a martisorului, a caldurii si a fericirii lansez un nou giveaway care sper sa va placa si la care astept sa va inscrieti.

Puteti castiga o lotiune de corp cu particule stralucitoare Versace Crystal Noir, un gel de dus Versace Crystal Noir si un mini parfumel Versace Crystal Noir pentru poseta, EDT.

versace giveaway versace giveaway2

Pentru cine nu cunoaste aromele Versace Crystal Noir le poate verifica pe fragrantica dar va spun eu, sunt senzationale.

Ce trebuie sa faceti?

1.Sa dati LIKE paginii de facebook a blogului si sa imi lasati intr-un comentariu numele pentru a va putea identifica (cine a dat deja like sa imi lase doar numele).

2.Sa dati share acestui articol pe facebook (share-ul trebuie sa fie public) si sa imi lasati linkul intr-un comentariu.

3.Daca aveti blog sa scrieti o postare cu anuntul acestui giveaway (extra entry, in comentariu lasati link si specificati ca este extra entry)

Castigatoarea va fi anuntata in 18 martie🙂

Succes!

 

74 comments

  1. Cristina · · Reply

    Buna ma inscriu
    Am dat like pe FBK Cristina Gondos
    Am dat share https://www.facebook.com/cristina.gondos.1/posts/166820363469937
    Merci pentru concurs. Pupici

  2. Ramona Daniela Sculschi · · Reply
  3. Cristina P. · · Reply

    Fb: Krys Angel
    Link share: https://www.facebook.com/krys.angel.7/posts/434214166663698
    Frumoase produse!

  4. Bianca Roxana Anitei · · Reply
  5. Iuliana Crisan · · Reply
  6. FB:Lucica Lazar
    share concurs:http://beautybylavi.wordpress.com/2013/03/01/giveaway-versace-crystal-noir/
    multumim de concurs,premiul este minunat :-*

  7. Andreea · · Reply

    Facebook: Birsa Andreea-Alexandra
    Share: https://www.facebook.com/Birsa.Andreea.Alexandra/posts/152034341627538?notif_t=like
    Multumim pentru sansa :*

  8. Gogoci Ramona Liana · · Reply

    FB Ramona Liana Gogoci

Leave a Reply

