Angel by Thierry Mugler -review

Dupa nici 3 luni nu am mai rezistat tentatiei si am mai adaugat un parfum la colectia mea: Angel by Thierry Mugler.

Cu acest parfum nu poti sa ai decat o relatie de love/hate si stau dovada atatea review-uri pe fragrantica sau pe makeupalley unde lumea ba il detesta, ba il adora, ba e cel mai cel, ba e o mizerie ieftina. La mine lucrurile au stat in felul urmator: prima data cand l-am incercat mi s-a parut intoxicant de dulce insa dupa cateva ore nu stiam ce miroase asa bine, uitasem ca testasem parfumul, intr-un final m-am lamurit…era Angel. A doua oara l-am incercat in Douglas, am avut rabdare sa se evapore notele dulci de la inceput si sa iasa vanilia la suprafata si pot sa spun cu mana pe inima ca m-am indragostit de el si am stiut ca nu o sa am liniste pana nu-l voi avea.  Angel nu e un parfum comun, e un mix de arome atat de ciudate incat iti trezeste simturile, e si dulce dar si usor masculin in acelasi timp, miroase a ciocolata dar cu un puternic substrat de vanilie si un usor iz de tabac…pe total, e diferit, ciudat. Sticla nu se potriveste deloc continutului si denumirea nici atat, nu e deloc angelic, e mai mult dark si…pacatos.

Va recomand sa nu cumparati acest parfum fara sa-l testati macar cateva zile ca sa vedeti daca il puteti accepta, nu il poate purta oricine iar cine prefera parfumurile fresh cu siguranta il va detesta. De asemenea dozajul este foarte important cand purtati Angel, un singur puf este suficient pentru intreaga zi mai ales daca nu vreti sa intoxicati pe cineva iar puful resectiv trebuie distribuit pe incheietura, par, gat…este un parfum atat de persistent ca il veti simti chiar si dupa dus.

Per total este un parfum scump, cam la nivelul Chanel ca si pret insa o sticla de 100 de ml va ajunge o vesnicie deoarece dozajul trebuie sa fie foarte mic.

Il recomand femeilor mature, fine si sofisticate, nu este deloc un parfum copilaresc.

angelThierry Mugler Angel includes notes of bergamot, mandarin, dewberry, honey, red berries, patchouli, Australian sandalwood, coumarin, vanilla, caramel, chocolate.

2 comments

  1. eu il ador. A fost dragoste la prima “miresme”🙂 Mie imi plac parfumurile fructate, de regula, dar pe asta…l-am visat si noaptea. Il recunosc dintr-o mie.

  2. Alien de la Thierry Mugler este de asemenea extraordinar. O alta dragoste “sofisticata” mi se pare Jasmine Noir de la Bulgari.

Leave a Reply

