Cele mai bune din 2012

La final de an se face de obicei cate un post cu cele mai iubite produse ale anului. Eu am sarit peste etapa dar o sa-l fac acuma deoarece le vad ca pe niste posturi foarte utile, de multe ori m-au inspirat alegerile celorlalti si poate va inspira si pe voi alegerile mele, mai ales in sectiunile in care nu am gasit inca produse care sa-mi satisfaca cerintele pe deplin.

Asadar:

-cel mai iubit produs de ingrijire a parului: Samponul Elseve Color Vive pentru par vopsit. Il folosesc cam de 6-7 luni de cand nu am stiut ce produs de par sa mai aleg si mi-a cazut mana pe el. Imi place ca mentine culoarea parului, nu-l usuca si nici nu-l ingrasa, sunt deja la a doua sticla mare si este un produs pe care il voi recumpara.

elseve colorvive-cel mai bun produs de styling: serul pentru stralucire de la Avon si uleiul de jojoba. Nu pot sa nu le trec pe amandoua deoarece le folosesc alternativ de doi ani de fiecare data dupa ce imi spal parul. Avand in vedere ca imi spal intotdeauna parul seara (din lipsa de timp dimineata) si il usuc cu feonul daca nu l-as da cu putin ulei a doua zi dimineata as da rau pe langa o vrajitoare asadar dupa uscare torn putin ulei de jojoba in palme si il trec putin prin par. Celalat, uleiul pentru stralucire de la Avon il folosesc dupa ce imi coafez parul, fie ca il intind cu placa, fie ca il prind si sunt foarte multumita de acest produs. Il am de aproximativ 1 an jumtatea si nu am consumat decat jumatate de sticluta, tine foarte mult.

ulei de jojoba ser stralucire avon-cel mai bun produs de ingrijire a tenului: este fara doar si poate exfoliantul cu bha de la Paula’s Choice. Singurul produs care face diferenta. Il folosesc de un an si mi-a estompat petele post acneice vizibil, m-a scapat de puncte negre, cosulete sub piele, etc.

paula's choice bha gel-cel mai bun demachiant: Boots No7 Beautifully Balanced. Nu-l mai gasesc in Sensiblu si l-am inlocuit cu Boots Baby insa l-am adorat.

boots-no7-beautifully-balanced-purifying--cel mai bun fond de ten: forever and ever Toleriane de la La Roche Posay. Nu-i gasesc concurent, e cel mai bun pentru mine si il folosesc deja de 6 ani. Acopera foarte bine, are un finish mat, natural si uniformizeaza exact asa cum imi place mie. Plus ca are si SPF 25.

larocheposay toleriane-cea mai buna mascara: False Lash Effect de la Max Factor. Cea mai buna mascara din cate am incercat eu, peste firmele high level cu mult. Nici Diorshow nu o bate desi am fost multa vreme fana Diorshow. Pur si simplu pune gene, amplifica, ingroasa, da volum.

false_lash_effect_mascara-cel mai bun creion de ochi: Diorshow, nuanta plum. Foarte rezistent si are un capat care confera precizie chiar daca ai doua maini stangi.

diorshow liner-cea mai buna crema de corp: Garnier. Cea in ambalaj rosu, cu seva de artar parca, foarte buna, cremoasa si fara parfum, face piele ca de bebelus mai ales daca este folosita dupa dus.

garnier-cel mai bun brand : Zara. Pentru mine Zara e the one and only, cand intru in Zara m-ai pierdut. Le iubesc in mod deosebit accesoriile. Anul trecut in proportie de 70 la suta mi-am luat doar haine, pantofi, genti Zara si presimt ca procentul va creste anul acesta.

-cel mai bun parfum: Ralph Lauren Romance si Versace Crystal Noir. Nu pot numi doar unul desi sunt total opuse, le-am folosit in disperare pe amandoua, unul in vara 2012 si unul din iarna incoace. Romance este asa cum ii spune numele, romantic, cald, iubibil iar Crystal Noir este un parfum sexy, puternic, pentru femei mature. Imi plac ambele foarte mult dar ma regasesc mai mult in Crystal Noir.

ralph-lauren-romance versace

Voua ce produse v-au placut in ultimul timp?

 

One comment

  1. M-ai facut foarte curioasa cu fondul de ten, pe un ten gras crezi ca merge? Oare i-ai facut review, ca nu mai retin?
    In topul meu de anul trecut, cel mai bun cleanser a fost Jason Natural Satin Soap (asa parca se numea, evident ca nu se mai fabrica, just my luck), tratamentul vedeta e clar tot BHA-ul, pentru par coronita o primeste samponul Kallos (nourishing shampoo, trebuie sa-l recumpar), rimelul anului a fost Colossal (detronat anul acesta de Rocket, ambele mi-au placut mai mult decat false lash effect).
    Iar descoperirea de anul asta e primer-ul MUA pt. ten gras, un produs foarte ieftin care isi face treaba incredibil de bine!

Leave a Reply

