Terra Gusto- review

Chiar daca eu nu sunt o mare fana a sarbatorilor prefabricate, de Valentine’s Day am decis sa cinam in oras ca sa ne sarbatorim si noi iubirea ( orice ocazie de a manca ceva bun e pana la urma buna🙂 ) . Am facut rezervare la Terra Gusto pe Brancusi 114 desi ne doream Brick’s pentru seara aceea dar localul era deja in totalitate rezervat. Mie imi plac localurile simple cu mancare buna, citisem deja ceva review-uri despre el in online si suna bine.
Am ajuns acolo, localul usor de gasit, foarte simplu si clasic amenajat, discret chiar, atmosfera intima, calda. Servirea bauturilor a fost foarte rapida, ni s-a luat comanda in timp foarte scurt, lucru pe care eu il apreciez de fiecare data. Eu am optat pentru o supa crema de dovleac cu feta si bacon iar sotul meu pentru o portie de paste cu creveti. Servirea mancarii a durat cam 20 de minute, timp rezonabil cat sa schimbi cateva vorbe cu partenerul, sa te relaxezi si sa-ti creasca apetitul. Mancarea, foarte buna iar montajul acesteia: exceptional. Supa crema a avut consistenta perfecta: cremoasa, nu foarte groasa si extra fina iar combinatia dulce dintre dovleac si feta sarata…mmm…delicios. Pastele cu creveti au fost si ele foarte laudate si devorate in doi timpi si trei miscari🙂 sosul pastelor suficient de bogat, crevetii au fost bine gatiti iar rosile cherry au fost crude, exact cum trebuie ca sa-si pastreze aroma. Foarte bune, am furat si eu din farfuria vecinului :))).
La desert am optat amandoi pentru creme brulee, desertul meu preferat dintotdeauna. Despre desert nu pot sa spun decat ca a fost extraordinar! Cel mai bun creme brulee mancat in ultima vreme, cu exceptia celui mancat in Paris care nu a fost neaparat mai bun ci…mai mare! Textura desertului a fost fina iar crusta geniala, suficient de tare si de aromata ca sa creeze diferenta de textura intre suprafata si interiorul desertului.
Mi-a placut personalul foarte serviabil si zambitor care ne-au intrebat la fiecare fel daca am fost multumiti.
Dar sa va arat minunea de creme brulee:

20130216-213522.jpg
Asadar va recomand sa serviti masa la Terra Gusto daca sunteti din Cluj sau aveti drum pe aici, cu conditia sa nu va doriti un restaurant fancy ci doar mancare foarte buna. Voi ce ati facut de V Day?

3 comments

  1. Am facut supa crema de dovleac si paste cu creveti pentru clienti

  2. foarte dragut🙂
    ce preturi au? cat ai dat pe desert de ex?🙂
    te pup

    1. Preturile sunt decente, desertul a costat 12 lei, supa crema 10 lei, pastele in jur de 30 de lei.

Leave a Reply

