Pasagera la Cluj

Pasagera vine la Cluj! Corina, mentorul meu in ceea ce priveste ingrijirirea pielii vine la Cluj pentru o intalnire cu cititoarele si nu numai.

Astfel, daca doriti sa aflati cum trebuie cu adevarat sa va ingrijiti pielea, cum functioneaza mecanismul acesteia, cum sa va alegeti produsele de ingrijire, ce tip de ten aveti si multe alte detalii legate despre ingrijirea corecta a unui ten o puteti intalni si intreba pe Corina, joi, de la ora 17.00 in Cluj. Locatia nu este inca aleasa, se va anunta inainte de intalnire.

Participarea nu presupune niciun cost in afara de ceea ce veti consuma in timpul intalnirii.

Va recomand sa va faceti timp sa veniti, suntem atat de bombardati de informatii gresite incat e absolut necesar sa invatam sa ne ingrijim corect!

Va puteti inscrie pe blogul ei la aceasta postare : http://pasagera.ro/pasagera-in-cluj-si-bucuresti-intalniri-cu-cititoarele.html

Eu voi fi acolo, va astept!

3 comments

  1. Si eu vin😉

  2. si eu vin:D

  3. Mi ar placea si mie sa vin, s-a anuntat locatia?

Leave a Reply

