Boots baby-in loc de demachiant

V-am explicat in cateva posturi procesul meu de demachiere care consta in : demachiere cu demachiant bifazic si curatare cu gel spumant. E un proces usor, rapid si sigur prin care se indeparteaza tot machiajul, praful si impuritatile adunate peste zi fara sa-mi usuce tenul (foarte important).

Ei bine, de ceva vreme in Romania nu mai gasesc Boots Beautifully Balanced, demachiantul meu preferat care avea un pret excelent (pana in 30 de lei) si curata foarte delicat fata. Pentru ca mai multe de cativa zeci de lei nu ma lasa inima sa investesc intr-un demachiant al carui singur rol trebuie sa fie acela de curatare, am incercat sa ma reorientez. Produsele mass market de demachiere contin aproape in unanimitate parfum si/sau alcool, ingrediente care ma determina sa le las pe raft fara sa ma gandesc de doua ori iar produsele “dermatocosmetice” care arata cat de cat bine dupa lista de ingrediente sunt absurd de scumpe pentru niste simple produse de curatat tenul.

Avand in vedere ca folosesc multe produse din categoria baby (gel de dus, sampon, lotiune de corp) am aruncat o privire pe produsele Boots Baby si mi-a placut ce am vazut. Produse simple, delicate, fara parfum si alcool, perfecte pentru piele. Am ales in loc de demachiant un gel de spalare “head to toe” pentru copii pe care l-am asezat in vechea sticluta de demachiant ca sa ma pot folosi in continuare de pompita. Il folosesc deja de mai bine de o luna pe post de demachiant si sunt foarte multumita de ce face. Nu face spuma la fel de mult ca si gelul spumant, este mai degraba o crema de curatare pe care o aplic pe pielea umeda, o masez usor si o clatesc cu apa calduta. Nu usuca pielea, nu o parfumeaza ci isi indeplineste doar rolul de curatare. Produsul costa pana in 20 de lei, are 400 de ml si il gasiti doar in farmaciile Sensiblu. Il recomand.

boots

8 comments

  1. Ma bucur ca ai scris despre acest produs, pentru ca mi se termina gelul de curatare si chiar nu stiam ce produs sa-mi mai iau care sa fie ok🙂

  2. E foarte bun, o sa-ti placa🙂

  3. Super recomandare, Lavi. Eu acum am Eucerin, mă mai aşteaptă o spumă Physicians Formula, dar l-aş încerca şi pe acesta, cu atât mai mult cu cât are un preţ aşa rezonabil şi e mai accesibil, nu trebuie să aştept după comanda iherb. Thanks!

  4. Maria, pe langa ca are un pret accesibil are si un gramaj mare, te tine o vesnicie. Avand in vedere ca produsele de hidratare si tratament sunt scumpe si foarte scumpe imi place sa echilibrez balanta cu produse accesibile unde pot.🙂

  5. Mi l-am luat azi, e super!!🙂 Multumesc😀

  6. Ma bucur ca iti place🙂

  7. buna lavi! am vazut ca acest produs este disponibil in mai multe variante…singurul lucru care ma intriga este de ce? daca nu are parfum, de ce este si in sticluta mov, galbena etc?

  8. Ina, abia acum ti-am vazut comentariul, intrase in spam. Un singur cuvant: marketing !🙂

Leave a Reply

