Need help!

Clar, sunt pasionata de shopping. Imi place la nebunie sa ma plimb prin magazine, sa studiez oferte, sa cercetez materiale, sa compar preturi, sa ma duc fericita la casa de marcat…sa imi plang in cele din urma portofelul gol. Nimic nu se compara pentru mine cu o sesiune de cumparaturi, nu inteleg cum pentru altii poate fi stresant cand pentru mine e relaxarea absoluta. Daca minunile le gasesc si in second handuri sunt cu atat mai fericita deoarece hainele second hand/vintage mi se pare ca au o personalitate aparte. Cumpar oricum doar lucruri de foarte buna calitate.

Cateodata, o piesa pe care mi se pune pata si pe care nu o gasesc exact cum vreau eu…ma obsedeaza.

Asa am patit cu cizmele acestea de la Zara pe care le-am vazut la o bloggerita si pe care mi le-am dorit intens. La Cluj sunt sold out, la Bucuresti nu am gasit decat marimi mari (eu port 38) si pe internet…nicaieri.

$T2eC16V,!)!E9s2fB+2)BRBziqb9!!~~60_12 $(KGrHqR,!qoFDlHSnbFmBRBziSmCfQ~~60_12Astazi le-am gasit dar mai e cale lunga pana sa fie ale mele, nu stiu daca voi reusi sa le cumpar (online).

Asadar, need help!

Daca le vede cineva, undeva, marime 38, let me know! Macar sa stiu ca exista…:)

 

2 comments

  1. cauta le denumirea exacta, sau codul si suna la toate reprezentantele Zara din tara. dupa ce le ai localizat, cauta un prieten in zona respectiva si roaga l sa ti le cumpere. eu asa as proceda.

  2. Beautybylavi · · Reply

    Irina, le-am gasit pe ebay, le port deja😀

Leave a Reply

