Bridal make up

Una din marile mele pasiuni de cand ma stiu este machiajul. Nu am facut nicio scoala in domeniu insa am urmarit sute, poate mii de tutoriale care m-au invatat mai multe trucuri decat cateva ore intr-o clasa de machiaj cu alte fete si am avut si norocul de prietene dispuse sa ma lase sa exersez pe fata lor. De la exersat pana la make-up artistul de serviciu in orice ocazie nu a mai fost decat un pas, apoi din vorba in vorba am ajuns sa lucrez si pe bani si astazi machiajul este una din sursele mele de venit extra.

Vara trecuta am avut ocazia sa machiez o prietena buna care mi-e de altfel si nasa, chiar in ziua nuntii ei.

Sa va arat ce a iesit:

IMG_6327 IMG_6361 IMG_9597 IMG_9633 IMG_6293

Leave a Reply

