Motivatie pentru sport

E foarte, foarte greu sa te mobilizezi sa mergi la sala si sa introduci sportul in rutina ta daca nu esti o fire sportiva.

Eu nu sunt o fire sportiva deloc, de fapt sunt antitalent la orice sport si as fi pariat eu cu mine ca pot face orice, in afara sa fac sport constant. Pentru ca ma cunosc foarte bine.

Sunt o fire comoda, imi place sa conduc si nu m-as deplasa nicaieri pe jos, mai ales pe frig, sportul nu ma atrage de niciun fel si mi-e si frica de mingi, inotul mi se pare incomod (par ud, iarna, brrr), alergatul ma plictiseste, per toal motive sunt si sunt.

Totusi de 7 luni fac sport si undeva pe drum mi-am gasit motivatia.

Trebuie sa marturisesc ca lupta e continua si in fiecare zi primul gand e: azi nu ma duc la sala. Pana la urma ma motivez si nu lipsesc aproape niciodata si ma felicit in gand de fiecare data in drum spre casa.

M-am gandit sa va dau cateva motivatii ca sa mergeti la sala, motivatii care pe mine m-au ajutat foarte tare:

– o sa slabiti mult si frumos. Eu am dat jos 8 kg in cele 7 luni si le-am dat jos echilibrat si frumos, nu am ramas cu urme sau vergeturi.

– o sa scapati de celulita. Zicea dr.Oz ca toate celelalte metode de a scapa de celulita in afara de sport sunt frectie la picior de lemn (bine, a zis-o mai frumos decat mine dar asta era ideea). Asadar nu mizati pe creme, lotiuni, masaje (astea mai au cat de cat efect dar tot combinate cu sport) si alte descoperiri fantastice care nu au niciun efect.

– o sa fiti mai sanatosi, mai tonici, mai plini de viata si mai energici. Nu o sa va mai deranjeze sa urcati scari, sa faceti efort fizic si o sa ajunga sa va placa miscarea.

– o sa fiti mai veseli si mai fericiti si asta o sa vina de la faptul ca aratai mai bine si ca aveti alta energie si stare de spirit.

– o sa puteti purta ce haine doriti, nu doar cele care va avantajeaza din punct de vedere al kilogramelor. Adica tot ce doriti si asta pentru o femeie e telul suprem😀

– o sa va creasca stima de sine si asta deriva de la faptul ca aratati bine, ca faceti ceva pentru voi, ca va simtiti bine in pielea voastra, ca sunteti sanatosi.

– o sa vi se imbunatateasca calitatea vietii considerabil deoarece sportul chiar schimba vieti si va puteti da seama de asta numai dupa ce va apucati de facut.

Mentiune: sportul acasa nu functioneaza decat in cazul in care sunteti extrem de ambitiosi. Eu le-am incercat pe toate acasa, de la aerobic, bicicleta, zumba pana la stepper si m-am lasat la fel de furtunos cum m-am si apucat.

300133_1905694843854_1286264081_31688841_5047949_n

 

7 comments

  1. Foarte motivational🙂
    Anul trecut m-am tinut vreo 4 luni de sala, si da, s-a cunoscut. Pe urma au intervenit niste chestii personale si m-am lasat, trebuie sa trag de mine sa ma apuc din nou.

    1. Apuca-te, nu exista psiholog mai bun decat sportul🙂

  2. De saptamana trecuta m-am apucat si eu de aerobic/ tae bo. Trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie tae bo-ul. Simt ca imi descarc toate frustrarile din timpul zilei aruncand pumni in aer:))

    Tin sa fac si update cu noua culoare a parului:)) am ales un castaniu cu ceva rosu in el pentru ca imi doream de ceva timp sa incerc o schimbare spre roscat. nu prea puternic dar sa fie. Si nu imi pare rau. Arata foarte bine si nu ma deranjeaza estetic diferenta de culoare dintre par si sprancene. Voi investi totusi intr-un creion cu o nuanta putin mai rosiatica, la recomandarea ta.:)

    Merci frumos pentru sfaturi si pentru avantul care mi l-ai dat sa fac si eu pasul cel mare:)

  3. 🙂 ma bucur foarte tare ca ti-a iesit bine, ti-a degradat tare parul? Banuiesc ca ai apelat tot la decolorare, nu? Ca sa vezi cum ar arata sprancenele machiate poti testa cu un fard de pleoape maro, mat. O sa ai nevoie si de o pensula unghiulara ca sa poti umple forma cat mai natural. Te pup

  4. Hey Lavi,vreu sa te intreb ce consideri tu mai ok alergatul in aer liber sau mersul la sala?

    1. Depinde pentru ce. Daca vrei tonifiere atunci mersul la sala si sportul pe aparate e cel mai eficient, daca vrei sa slabesti…atunci cardio. Alergatul e foarte sanatos si eficient insa aerobicul sau tae bo-ul pe langa ca este foarte intens si slabesti tonifica si musculatura deoarce lucrezi si grupele de muschi. Eu am si alergat insa eu sunt o comoda si nu m-am tinut, cand oboseam ma opream. La sala e alta poveste, fac cu trainer si trag mult mai mult de mine, nu ma opresc la prima gafaiala si asa am reusit sa-mi maresc foarte mult rezistenta. Asadar pentru mine functioneaza mai bine mersul la sala dar daca vrei doar sa te menti si esti si o fire ambitioasa atunci si alergatul e o optiune foarte buna🙂

  5. Multumesc pentru raspuns Lavi.Cred ca am sa optez pentru sala si eu deoarece stiu ca sunt o comoda si o sa trag chiulul des🙂 .

Leave a Reply

