Ballerina bun- tutorial

Eu nu prea am rabdare sa imi fac parul, sa mesteresc freze complicate asadar in afara de parul lasat pe spate si intins sau niste bucle lejere ma mai folosesc de ballerina bun sau messy bun, dupa caz. Ballerina bun e de fapt un coc de balerina pe care daca nu il faceti finisat il puteti purta oricand, la tinute casual sau chiar sport. Totusi, daca vreti sa completati o tinuta eleganta cu o astfel de frizura atunci ea trebuie finisata.

Pentru ballerina bun aveti nevoie de : un burete de par intr-o culoare asemenatoare cu parul (se gasesc la H&M la 12 lei), agrafe si o prinzatoare de par subtire.

bun7Nu este nevoie ca parul sa fie foarte lung insa daca vrei sa faci cocul sus atunci parul trebuie sa aiba el putin o lungime medie. Lungimea mea depaseste putin umerii dar imi ajunge perfect si daca vreau sa urc cocul foarte sus.

bun4Primul pas este sa prindeti parul intr-o coada de cal, mai sus sau mai jos in functie de unde doriti sa pozitionati cocul. Mie imi place sa il fac sus deoarece ma inalta si imi alungeste linia gatului.

bun3Dupa ce ati prins coada se aseaza buretele in jurul cozii.

bun6si se prinde parul in jurul acestuia cu agrafe. Atentie sa nu lasati spatii goale mai ales daca buretele nu are exact aceeasi culoare ca si parul.

bun5Dupa ce parul e gata eu trag de firele din fata ca sa ii dau un aspect natural si dezordonat. Daca doriti puteti sa invartiti in jurul cocului esarfe sau sa ii puneti agrafe, merge decorat in diferite feluri.

bun2 bun1Simplu si rapid, dureaza maxim 5 minute si daca ai doua maini stangi😀

5 comments

  1. Super articol si util! Chiar o sa-mi cumpar si eu burete:D

  2. Sfaturi utile, informații importante! Keep going🙂

  3. Tina, mersi. Vad ca plac tutorialele, o sa mai fac.

  4. Foarte fain tutorialul! Stiu ca nu e greu de reprodus acest coc/bun insa e un mare avantaj sa vezi pasii in poze🙂

Leave a Reply

