Versace Crystal Noir- review

De Craciun am primit cadou de la iubitul meu parfumul Versace Crystal Noir, genul acela de parfum adulat si detestat in acelasi timp. Eu il mai mirosisem doar o data si nu mi-a lasat o impresie foarte buna, mi s-a parut prea masculin pentru gustul meu.

crystal noir

Compozitia parfumului este formata din urmatoarele note: varf: portocala- note proaspete; note de mijloc- gardenie, bujor; note de baza- ambra, mosc, lemn de santal.

In prima zi cand l-am purtat mi s-a parut sufocant de tare iar a doua zi dimineata imi era aproape insuportabil. Totusi, nu am renuntat sa il port deoarece stiu ca am o sensibilitate mare la mirosuri si intre timp ma pot obisnui. Bine am facut deoarece in scurt timp am ajuns sa-l ador.

Am citit multe review-uri despre el si aproape toata lumea spune despre acest parfum ca miroase pregnant a cocos, desi cocosul nu este listat in compozitie. Pe mine insa nu miroase deloc a cocos, sau nu il percep eu asa, pe mine miroase foarte pregnant a vanilie, un miros usor masculin dar dulce si rafinat in acelasi timp. Il simt un parfum cu personalitate, de iarna purtabil de femei rafinate care iubesc esentele tari. Nu este deloc un parfum usor si nu are nimic de-a face cu categoria parfumurilor light.

La capitolul persistenta sta foarte bine, eu am apa de toaleta dar il simt pe mine toata ziua, uneori chiar si dupa dusul de seara🙂

Per total este un parfum care imi place insa va recomand sa il testati inainte de a-l cumpara deoarece exista probabilitatea sa nu il puteti suporta.

P.S: ador sticla si in mod deosebit culoarea acesteia!

P.S2: barbatii spun despre acest parfum ca este foarte sexy. Nu stiu ce parere au altii dar iubitul meu confirma😉

Leave a Reply

