De la brunet la aramiu

Chiar inainte de Revelion mi s-a pus pata foarte, foarte tare ca trebuie sa imi deschid nuanta parului. Oricum, de foarte mult timp ma chinuiam cu satenul inchis care intotdeauna iesea brunet si ma enerva faptul ca intotdeauna varfurile imi ieseau negre, indiferent cu ce vopsea ma faceam.

Am incercat cu programare la salon dar unde mergeam eu de obicei (Boulevard Studio) a devenit aproape imposibil sa fac o programare deoarece nu programeaza vopsit de par dupa ora 18.00 si eu chiar pana la ora aceea lucrez. Asadar am renuntat la idee si m-am tot vopsit eu acasa pana cand am decis ca nu se mai poate. Am facut rost rapid de numarul unei coafeze care era laudata ca foarte priceputa, m-a primit in ziua in care am sunat fara probleme si m-am dus cu inima cat un purice sa-mi scot brunetul.

Am nimerit foarte bine, pe mainile unei profesioniste. Nu am scapat de decolorare, evident insa nici nu mai conta, vroiam foarte tare negrul jos. Am fost decolorata cu diferite tipuri de oxidant in functie de cat de inchise imi erau anumite portiuni ale parului. Cu decolorantul am stat cam 25 de minute in par deoarece aveam un negru incapatanat care nu vroia sub nicio forma sa plece. In cele din urma s-a deschis frumos si cat de cat uniform.

La culoare am optat pentru aramiu la sugestia coafezei care mi-a explicat ca e o culoare usor de facut/intretinut dupa decolorat. Am acceptat deoarece iubesc aramiul si culorile calde in general.

Mi-a combinat cam 5-6 nuante de vopsea pentru a obtine culoarea potrivita.

Sunt peste masura de incantata de rezultat si mai ales de textura parului dupa decolorare care va spun sincer, nu se simte ca a fost lezat cu nimic, este moale si fin ca si inainte.

De asemenea sunt foarte incantata de profesionalismul si rabdarea coafezei cu care am discutat toate aspectele schimbarii, tot procedeul, riscurile, etc. Categoric m-a castigat ca si clienta fidela!

In pozele de mai jos culoarea nu arata uniforma datorita becului care era pozitionat chiar deasupra capului meu insa in realitate culoarea este 90 la suta uniforma si o idee mai putin roscat.

Astept feedback😀

Before:

lavi3After:

lavi lavi2

13 comments

  1. Imi place cum iti sta, si imi plac si sprancenele🙂
    E bine ca ai renuntat la negru, zic eu, negrul inaspreste prea tare trasaturile.

    1. Multumesc. Da, nergul inaspreste, imbatraneste si mai ales evidentiaza orice imperfectiune.

  2. Mie imi place foarte mult rezultatul! E foarte stylish si te prinde bine. Ne poti da mai mult detalii despre salonul la care ai fost? eu sunt tot in cautare de cativa ani buni si nu gasesc nimic ok.😦

  3. salonul la care am fost e un salon micut in manastur, vis a vis de billa. Coafeza care m-a vopsit se numeste Mirela 0743109598, e foarte profi, mie mi-a placut mult de ea.

  4. Foarte frumoasa nuanta cea noua, ti se potriveste mai bine!

  5. iti sta fb bine, in ultima poza esti ft frumoasa🙂
    sunt curioasa cat te-a costat intreg procesul?

    1. Multumesc🙂 in jur de 200 de lei m-a costat totul.

  6. Oau, îţi stă foarte bine. Şi eu mă gândeam să fac aceeaşi schimbare, dar mai la primăvară.

  7. Hei! Am si eu o intrebare. La fel ca tine, ma vopsesc de multi ani saten inchis…ce sa mai vorbim..aproape negru. De cand am vazut schimbarea ta am luat hotararea sa nu mai aman deloc pasul cel mare si sa ma programez la vopsit.
    Marea mea problema este ca desi parul meu natural este un saten deschis (din ce imi amintesc, au trecut ceva ani haha), sprancenele sunt efectiv negre. Visez la un aramiu ca al tau, dar stau cu inima cat un purice ca nu o sa ma avantajeze din cauza sprancenelor. Iar de vopsit sprancenele mi se pare o corvoada pentru ca imi cresc foarte repede.
    De aceea, vroiam sa te intreb pe tine care e culoarea sprancenelor tale ( nu se observa prea bine din poze) si daca a fost nevoie sa intervii si cu vopsirea lor.
    Scuze pentru comentariul kilometric.
    Culoarea parului iti vine excelent, by the way.:)

  8. Si eu am sprancenele destul de inchise la culoare, un saten inchis, ceva de genul. Ca sa le asortez cu noul par folosesc insa un fard de sprancene saten ciocolatiu, doar o idee mai deschis decat nuanta lor naturala. Pe langa asta, nu le mai vopsesc decat cu vopsea saten mediu (asta la salon).
    Zilele astea voi face un tutorial de conturare a sprancenelor si o sa arat si ce produse folosesc.
    Ideea e ca daca le conturezi cu un fard putin de tot mai deschis o sa arate ok.🙂
    Sa-mi spui cum ti-a iesit!

  9. Foarte frumos.Iti sta mult mai bine.Te avantajeaza,iti scoate ochii in evidenta.

  10. Mai poti incerca COLOR OFF , este un decolorant rusesc ce decoloreaza parul fara sa il arda !!!

    uite aici o decolorare in direct, detalii pe mail danilamarina84@yahoo.com

  11. Buna,

    Ma gandeam si eu la o schimbare asemanatoare si sunt curioasa la cat timp iti faci radacinile si daca atunci mai trebuie decolorare.
    Multumesc frumos si felicitari pentru culoare🙂

Leave a Reply

