Pentru sprancene perfecte @Cluj

Oamenii talentati ma fascineaza. Atat de tare incat imi vine sa imping un om talentat de la spate pana in varf sau sa strig in gura mare ca sa-l stie toata lumea. Nu doar oamenii talentati in arta deoarece pe aia ii vede toata lumea ci mai ales oamenii talentati in meseriile lor. Aia de la care poti invata foarte multe si in fata carora ai putea sta zile intregi cu ochii cascati de uimire si emotie, doar sa ii asculti sau ca sa le prinzi mestesugul.

Stiu cativa oameni foarte talentati si ei sunt o mare bogatie a mea caci de la ei fur putin cate putin in fiecare zi ca sa devin si eu foarte talentata in ceva. Inca nu stiu in ce :))))

Ma rog, un om foarte talentat pe care-l cunosc si despre care v-am mai vorbit eu este Valentina, fata care ma penseaza. Am descoperit-o acum aproape 2 ani la un salon mic no name din Buna Ziua si m-am pensat la ea ca aratam groaznic si oricum mai rau nu se putea. Din ziua aia, am inteles ca pot fi mai frumoasa doar datorita sprancenelor mele si evident, am devenit dependenta de Vali.

Timpul a trecut, Vali s-a mutat la alte saloane si e din ce in ce mai buna (pensatul a ramas tot 10 lei ). Ieri, cand am fost la ea la pensat mi-a povestit ca a facut un curs de tatuaj al sprancenelor insa tehnica este speciala, mai precis se tatueaza fire de par (ma rog, forma lor) nu intreaga suprafata se coloreaza intr-o culoare. Nu as fi crezut cat de frumos arata daca nu as fi vazut pe ea. Este dupa parerea mea, cel mai natural si frumos tatuaj al sprancenelor pe care eu l-am vazut vreodata si categoric, urmez si eu la rand dupa sarbatori mai ales ca sufar de raritatea fierelor de sprancene.

Categoric, o sa povestesc si o sa va arat tot procedeul aici pe blog. Procedeul este perfect pentru persoanele cu sprancene subtirele si rare iar odata ce ai tatuajul pensatul ti-l poti face singura, dupa forma. Abia astept sa va arat pe mine!

Pana una alta va las cu sprancenele pe care mi le-a facut ieri:

download download1

8 comments

  1. Din propria experienta imi permit sa spun si eu ca tehnica tatuajului fir cu fir e cea mai perfecta pt a avea sprancenele tot timpul aranjate. Le epilam pe langa forma si gata😀

  2. Tu ai astfel de tatuaj? Mie mi-a placut extrem de mult cum arata pe ea, foarte natural si aranjat. Ma bucur ca imi spui ca e ok, am atunci si mai mult curaj sa-mi fac😀

    1. Da , am inceput acu 5 ani si la fiecare an – un an jumatate ii dau un “refresh” ca sa ramana culoarea. Se face intretinearea anual normal. Sunt care o fac si la 2-3 ani….. depinde de piele.
      Tehnica fir cu fir am descoperit-o acu 3 ani si e mult mai frumos si mai natural decat umplerea formei.
      E important sa alegi bine culoarea si forma inainte sa inceapa sa tatueze ca nu mai poti da inapoi. O sa iti traseze cu creionul forma pana esti tu multumita si dupa ce tu spui ca e ok si incepe….. inarmeaza-te cu servetele ca o sa stranuti la inceput apoi vin lacrimile:)) Cel putin eu stranut la inceput apoi imi curg lacrimile dar nu doare sa sti :)) Se “umbla” la o zona sensibila si nu e foarte agreabil, dar merita🙂

  3. Eu n-am treaba cu durerea, sunt rezistenta. In fata care ma penseaza am si cea mai mare incredere cu forma deci totul e ok, abia astept sa mi le fac. Mersi mult de sfaturi!

  4. Sunt vopsite? Pe mine ma intereseaza o persoana care penseaza bine, dar nu vopsit, tatuat etc ca si asa le am f groase! Imi spui unde lucreaza acum Valentina sau un telefon? Multumesc!

  5. Ale mele sunt vopsite insa poti sa0ti faci doar pensat simplu. Nr ei de telefon este: 0740896168, lucreaza la un salon din interiorul Big Manastur.

  6. Maria Dancu · · Reply

    spune-ne, te rugam, numele salonului unde lucreaza domnisoara

Leave a Reply

