Rutina mea de ingrijire a tenului iarna.

Daca iarna ne schimbam total garderoba si o updatam anotimpului rece trebuie neaparat sa procedam la fel si cu produsele de ingrijire.

cele-mai-frecvente-greseli-de-ingrijire-din-cauza-carora-pielea-ta-arata-rau-iarna_size1

La mine lucrurile stau in felul urmator: daca vara folosesc produse putine si texuri lejere (crema cu spf, lotiune tonica hidratanta, exfoliant chimic gel sau lichid, demachiant bifazic si gel spumant) iarna trec pe texturi mai onctuoase, uleiuri si in general hidratare cat cuprinde. Chiar si asa in zilele in care gradele sunt cu minus simt cum tenul meu sufera.

Asadar, ingrijirea din timpul iernii consta in:

Demachiere cu gel spumant Boots si apa calduta (dimineata)

Exfoliere chimica cu exfoliant crema Paula’s Choice (dimineata)

Hidratare cu spf 45- Paula’s Choice (dimineata)

Demachiere cu demachiant bifazic Balea (seara)

Curatare cu gel spumant Boots (seara)

Tonifiere cu toner hidratant “Skin Balancing” Paula’s Choice (seara)

Exfoliere chimica cu exfoliant crema Paula’s Choice (seara)

Masca cu ulei de jojoba incalzit (pun uleiul la incalzit pe calorifer si il aplic in strat gros pe fata, il las sa actioneze minim 30 de minute si il spal usor apoi aplic inca un strat foarte subtire de ulei cu care dorm peste noapte. Masca aceasta ma ajuta sa scap de descuamarile care apar datorita frigului.)

Am renuntat iarna la mastile cu argila care imi erau frecvente vara deoarece nu mai am probleme cu excesul de sebum si le-am inlocuit cu masca cu ulei. De asemenea, am grija sa beau foarte multa apa plata si ceai neindulcit pentru hidratare. In fiecare dimineata pe stomacul gol beau jumatate de litru de apa plata, un remediu perfect pentru digestie dar si pentru ten. Am grija sa nu imi spal tenul cu apa foarte calda sau foarte rece, sa nu stau cu fata timp indelungat in fata aparatelor de aer conditionat si mai ales sa nu folosesc niciun produs care contine alcool, parfum sau alt ingredient iritant (mastile cu citrice sunt total excluse, in schimb mananc foarte multe citrice in aceasta perioada).

Daca aveti nevoie de sugestii pentru o rutina personalizata iarna, let me know🙂

 

2 comments

  1. Suna bine rutina ta. Imprumut cateva ponturi de la tine.🙂

  2. Cum ai reusit sa faci rost de gelul spumant Boots – daca e vorba de cel care se gaseste doar in UK?
    Eu inca mai sper sa le aduca si in Romania…

Leave a Reply

