In ultima vreme…

Sunt cam in lipsita de inspiratie . Nu ca nu as avea ce sa va spun, sunt cateva postari ce stau bine aranjate in draftul din creierasul meu dar nu vor sa iasa nicicum la iveala. V-as spune despre ce produse cosmetice trebuie sa aveti iarna sau cum puteti da un total refresh la garderoba cu doar cateva piese de sezon, sau despre cum si de ce mi-am schimbat telefonul saptamana asta din Iphone 4 in Iphone 4s, sau despre cum vreau sa imi schimb freza dar numai nu ma indur sa imi fac o programare la Raul (din lipsa de timp), ar cam trebui sa va arat achizitiile mele de la Flash Shop sau sa va povestesc despre cat de mult ma irita vremea asta si mai ales faptul ca la Cluj de doua saptamani e o incalceala de ceata care nu ma lasa sa mai inteleg nimic din lumea asta, ar mai fi de spus cum mi-am dat seama ca luna Decembrie e cea mai creativa luna din an si tocmai acuma mie imi merg rotitele tot mai incet de oboseala, ah da, trebuie sa va povestesc si despre drama femeii moderne pe care toata lumea o bate la cap sa faca copii si ea ar cam vrea si nu prea, despre cum nu reusesc sub nicio forma sa imi organizez eficient dulapul fara sa stau seara in fata lui epuizata si cu nervii intinsi la maxim ca nu gasesc nimic pe a doua zi, despre cum mi-am cumparat o lampa/candelabru de la Ikea pe care mi-am dorit-o mult si care sta in hol, in pachet langa fotoliu cam de o luna jumate neinstalata deoarece nici eu nici domnul din dotare nu aveam timp sa ne ocupam de ea, despre cum nu mai pot manca carne aproape deloc deoarece organismul meu nu o mai vrea si pace…deci sunt multe, foarte multe si daca n-as fi atat de ocupata si obosita mai ca vi le-as povesti pe toate.

Promit, promit ca scriu despre toate, imi dau refresh si nu va dezamagesc dragele mele prietene!šŸ™‚

One comment

  1. Multe lucruri interesante despre care vrei sa ne povestesti. Te asteptam!šŸ™‚

Leave a Reply

