Cum a fost la Flash Shop.

Eu ca de obicei vin ultima cu stirile…Pana descarc pozele, pana ma uit de 10 ori peste ele, pana imi aduc aminte ce si cum deja a trecut treaba si restul persoanelor au scris cam tot ce se putea despre subiect😀

Am fost la Flash Shop ca si expozant cu “Oserul meu” dupa mine. A fost foarte dragut, sambata trafic intens, duminica lucrurile au mers mai lent insa per total mi-a placut, m-am simtit bine si mai merg daca ma cheama🙂.

Am avut placerea din nou sa cunoasc fete foarte frumoase, deosebite si extrem de talentate pe care le-am admirat in secret de la masuta mea.

Vis-a-vis de mine a fost Anca de la JuazzShop de ale carei tinute m-am indragostit si in prima si in a doua zi (am batut-o la cap pana mi-a facut rost de o vesta paietata ca a ei), in camerele vecine au fost multe fete cu accesorii handmade pe care nu le cunosc dupa nume, am cunoscut-o si pe Gloria, organizatoarea care e o tipa foarte, foarte faina si tonica (o gasiti pe blogul ei Flashme.ro ), am mancat cele mai delicioase prajituri bio de la Cedatrine (le gasiti acum bunatatile pe Memo)  si am cunoscut cateva cititoare care mi-au spus ca imi apreciaza blogul ( ce dragussss ).

La insistentele fetelor, in curand pe blog se va regasi si o pagina de “Shop” unde voi expune toate articolele aflate la vanzare pe care le veti putea gasi si comanda aici dar si la targurile la care particip.

Va las cu pozele de la eveniment🙂

One comment

  1. La editia asta n-am avut poze si n-am postat nimic. A fost fain la Flash Shop, trebuie nervi seriosi sa organizezi un ”targut” de genul asta. E foarte bine ca faci o sectiune de Shop pe blog, hainutele nu fac ”pui” in dulap si se poate bucura altcineva de ele.

Leave a Reply

