A patra luna de tae bo- incheiata

Eh, cum trece timpul. Nu-mi vine sa cred ca de 5 luni deja fac sport, constant. Pentru mine este cea mai mare realizare si cand stau sa ma gandesc acum la trecut nu-mi pot imagina cum a trecut viata pe langa mine fara sa fac sport deloc. Oare ce faceam in zilele in care nu mergeam la sala?:)

Oricum, dupa 4 luni incheiate si a 5-a luna in curs pot spune cu mandrie ca sportul s-a incadrat definitiv in stilul meu de viata.  Starea mea de spirit si pofta mea de viata au ajuns sa depinda foarte mult de mersul la sala si imi creeaza dependenta.

M-am apucat de sport ca sa slabesc deoarece mananc de cativa ani preponderent sanatos insa kilogramele ramaneau oricum incapatanate nevoie mare, la locul lor. Ca si ultima solutie am apelat la mersul la sala, la inceput cu greu, cu lene, cu scuze si acuze. In cele din urma m-am obisnuit si amibitia a crescut pe masura ce kilogramele au scazut. In afara de staptamana de detox nu am facut niciun efort din punct de vedere al alimentatiei, mananc la fel ca si inainte, uneori chiar si mai mult insa totusi, doar cu miscare am reusit sa dau jos 5 kilograme. Nu pare mult insa pentru mine e mult deoarece in alea 5 kilograme date jos sta si multumirea de sine si implemetarea tot mai adanca a ideii “ca se poate”. Deci da, se poate. Doar ca trebuie ambitie, determinare si efort iar cand ma refer la efort nu includ doar oboseala propriu zisa a unui antrenament ci efortul de a te convinge pe tine ca merita, efortul de a te mentine constanta si mai ales efortul de a continua indiferet de ceea ce poate sa apara la orizont.

Am schimbat masura hainelor deasemenea, am trecut de la faimosul L la M si uneori chiar la S (sunt mandra nevoie mare cand mi-e mare M-ul ) si v-am mai spus, nicio ciocolata din lume nu bate senzatia de blugi largi🙂

Fetelor (in general cele care aveti kg in plus) mergeti la sala! Daca nu ati fost dotate cu un corp de invidiat nu va sta nimeni in cale sa vi-l desenati cum doriti, oricine poate! Daca nu aveti timp, faceti acasa, alergati in jurul blocului, luati-va o coarda si sariti in timp ce va uitati la tv sau doarme copilu, exista o multime de posibilitati. Trebuie doar sa vreti!

 

Leave a Reply

