Ondulator conic Remington- review

Nu prea folosesc ondulatorul, de lene. Dar imi place totusi sa am bucle, mai ales foarte, foarte naturale.

Stiam ca ultima fita in materie de ondulatoare este ondulatorul conic si am purces la achizitionarea unuia pe sistemul “poate-mi trebe’ “. Zis si facut, l-am gasit pe un celebru site de electrocansice si l-am comandat fara sa citesc review-uri, fara sa ma interesez prea tare, click si gata. Nu a fost scump deloc, am dat pe el 129 de lei si este marca Remington. Placa mea de par este si ea Remington si rezista eroic de 6 ani asa ca am incredere in produsele lor.

Diferenta intre un ondulator normal si unul conic este ca cel din urma onduleaza mult mai natural si poti da buclelor ce forma sau grosime doresti, nefiind conditionata de placuta de metal care iti tine parul. Singura problema este ca te poti arde usor neavand suport. Vine la pachet cu o manusa pentru folosire dar eu o gasesc incomoda asadar nu o folosesc. Dupa cateva arazaturi bune am invatat sa fiu mai atenta si nu prea ma mai ard.

Dureaza intre 5- 10 minute sa imi ondulez tot parul dar nu va luati dupa mine deoarece eu am parul mediu si nu foarte des.

Cum fac: imi sectionez parul in suvite groase (ceva mai subtiri in fata) pe care le invart pe ondulator, le las cateva secunde, le fixez si tot asa pana termin. La final piaptan usor buclele si trag de ele sa se intinda ca sa aiba un aspect cat mai natural. Inca nu sunt experta dar rezultatul imi place mai mult decat la un ondulator normal.

La mine buclele rezista foarte, foarte mult, mai precis pana la urmatoarea spalare.

Atentie, ondulatorul conic se foloseste cu varful subtire in jos, se tine fixat si suvita de par se invarte pe tija, nu invers.

Dupa prima utilizare, rezultatul la mine a fost asta ( scuzati pozele aka pitzi style dar n-am niciodata fotograf la indemana ):

Mai foloseste cineva ondulator conic?

Leave a Reply

