Diorshow liner- plum 888

De câțiva ani încoace machiajul meu a trecut in proporție de 90% la minimal sau cum ii spun make up artiști: No makeup makeup.
Mai precis: fond de ten light, corector, blush in nuante calde, liner si mascara. Rar de tot mai divaghez, asta si din lipsa de timp dar si datorită faptului ca preferintele mele se îndreaptă spre natural.
Recent mi-am achiziționat un liner Dior de care sunt foarte incantata si pe care vreau sa vi-l arat aici . Am ales nuanta plum, o visina putreda perfecta pentru ochii mei verzi si foarte in tendinte ( burgundy rules, da? ).
Este waterproof si promite rezistența insa este de-a dreptul semipermanenta. Rezista extrem de bine si nu curge deloc, te poți freca si la ochi si tot nu se duce. E minunata!

20121111-112744.jpg

Vârful este subtire si poate fi aplicat cu precizia unui tus, rezista la fel.
La celălalt capăt este dotat cu o ascutitoare detasabila cu care îți poți ascuti lejer vârful când s-a tocit.

20121111-113035.jpg
Nuanta este profunda, închisă, un visiniu vizibil. Cam așa arată o linie trasata proaspăt si una stearsa:

20121111-113235.jpg

20121111-113305.jpg
Vi-l recomand cu drag, îl găsiți in orice magazin de profil la un preț de aproximativ 100 de lei.

20121111-113456.jpg

4 comments

  1. Nu am incercat nici un liner Dior si m-ai facut curioasa cu acesta. Imi place ca are varful subtire.

    1. E foarte bun, chiar merita. Are rezistenta unui tus😀

  2. are rezistenta unui tus chiar si pe tenul gras?😀

    1. Da Cristina, eu am ten mixt, in functie de perioada lunii si gras🙂

Leave a Reply

