Detox- ziua a patra

Ziua de ieri, a patra, a trecut destul de usor insa spre seara stomacul meu a inceput sa dea semne de revolta si m-am confruntat cu niste arsuri serioase. Asadar am decis ca in a 5-a zi sa revin usor pe fagas normal. Asadar de astazi ies din detox dar usor, cu o masa gatita pe zi, exclusiv din legume. Dimineata am baut sucul din 1 para, 1 kiwi si 1 banana iar la amiaz am mancat cartofi nature cu fasole verde si sote de ciuperci. Ah ce deliciu, uitasem cat de bine e sa mananci…:)

Peste tot am citit ca este extrem de important sa iesi din detox usor, cu hrana usor digerabila si putina, asta este scopul meu pentru urmatoarele zile.

Dupa cele 5 zile de detox am putut observa urmatoarele modificari: o ameliorare vizibila a tenului meu problematic, o digestie mult mai usoara, cateva kg in minus, o stare psihica foarte buna, un aport de energie mult mai crescut si mult mai multa forta la antrenamentele de la sala.

Nu stiu cand o sa mai am curajul sa o iau de la capat, ideal ar fi in primavara insa deocamdata nu imi pot planifica inca unul. Cert este ca mi-a facut bine, ma simt foarte bine si vreau sa repet experienta.

Ce trebuie sa stiti daca doriti sa faceti detoxifiere:

– daca aveti un regim de viata care nu este exclusiv vegetariana sau vegan, este bine sa o luati usor si sa nu va supuneti organismul la socuri.

– intrati in detox usor si iesiti din detox la fel de usor tot pe acelasi considerent

– incercati sa nu rabdati foame deoarece veti ceda usor (eu am pacatuit aseara cu un biscuite deoarece nu am avut timp sa imi beau sucul spre seara si efectiv nu am mai rezistat)

– sucurile si supele trebuie sa fie facute din fructe si legume proaspete si sa fie hranitoare

– nu sariti peste sucul de dimineata, este cel mai important deoarece organismul trebuie sa isi primeasca doza de energie ca sa reziste pe tot parcusul zilei

– dormiti suficient si poate mai mult decat de obicei, daca sunteti obositit o sa va fie mult mai greu

– alegeti o saptamana in care sa nu fiti foarte stresat la serviciu, o saptamana de concediu ar fi ideala

– inarmati-va cu multa rabdare si perseverenta, nu e chiar usor.

Cam atat deocamdata despre detoxul meu, sper ca vi s-au parut interesante si utile relatarile mele. Voi ramane cu un obicei din aceasta perioada si anume: nicio dimineata fara sucul proaspat de fructe!

2 comments

  1. Felicitari!!! Te admir foarte mult pentru asta..as vrea sa incerc si eu, macar pt 3 zile..

    Ioana

    1. Mersi Ioana. Nu e usor dar merita🙂

Leave a Reply

