Detox- ziua a treia

Ziua a treia a decurs usor. Am inceput in schimb sa am tot felul de pofte, deja organismul imi transmite semnale ca are si alte nevoi in afara de ce ii dau momentan. Nu am pacatuit insa cu nimic, m-am tinut tare pe pozitie si sper sa respect deadline-ul, adica pana vineri seara.

Ieri, pe langa suc am mancat si supe usoare, un bol de supa crema de brocoli, un bol micut de supa de varza si supa de fasole boabe (toate fara carne si mai multa zeama decat continut). Nu am baut tot sucul ieri si am suplimentat cu supe deoarece nu mi-a placut gustul, am pus prea mult gref si a iesit tare amar.

Astazi am facut un suc mai usor doar din pere, banane si kiwi. A iesit putin acrisor de la kiwi, perfect. Pe langa asta mi-am facut acasa o supa crema de legume din conopida, morcov, telina si ceapa pe care mi-am adus-o la pachet.

Tenul imi arata in continuare foarte bine si am inceput sa slabesc. Nu ma bucur foarte tare deoarece stiu cum se pun inapoi kilogramele pe care le dai jos usor, la fel de usor cum merg se si intorc deci nu-i neaparat un motiv de bucurie insa faptul ca ma simt usoara imi da o stare de bine generala.

Per total ma simt bine insa astept sa se termine ca sa ma pot bucura de o masa masticabila🙂

Stay tuned, maine mai urmeaza…

3 comments

  1. Esti tare ambitioasa, cred ca o sa-ti urmez si eu exemplul si o sa fac o mini-cura din asta. Numai sa-mi organizez frigiderul cu tot ce trebuie🙂

    1. Mersi Maria, sper sa reusesc si eu pana la capat😀 Nu e usor dar ma simt f bine.

  2. Eu sunt tare curioasa care vorf fi efectele asupra pielii la sfarsitul detoxului.

Leave a Reply

