Detox- ziua a doua

Ziua 2 a fost foarte usoara. Nu mi-a fost foame deloc, nu am mai avut nicio senzatie ciudata, totul a mers brici. Am baut din nou un litru de suc, am mancat o supa de legume si una de rosii.

Spre seara m-au apucat cateva pofte de…peste. Ciudat, deoarece eu nu prea mananc peste insa sunt convina ca prin aceste pofte organismul imi transmite mesajul ca are nevoie de ceva ce doar carnea de peste imi poate oferi.

M-am simtit plina de energie pe tot parcursul zilei, asa de energica ca imi venea sa ma catar in copaci, demult nu am mai simtit pofta asta de viata.

Tenul imi arata foarte bine, azi dimineata l-am vazut mai luminos decat de obicei, nu stiu daca vine totul din mintea mea si din starea pozitiva generala pe care o am zilele astea dar mi se pare ca toate imi arata mai bine. Astazi e a 3-a zi de detox si sunt convinsa ca voi putea tine minim 5 zile, nu e atat de greu pe cat ma asteptam.

Sucul de astazi l-am facut din : 1 gref, 2 banane mici, 1 mango si 2 lingurite de catina. Este cam acru dar nu ma deranjeaza deloc, prefer acreala in locul gustului prea dulce.

Stay tuned, maine dimineata noi impresii.

One comment

  1. Felicitari ca reusesti sa te tii de cura, sunt sigura ca ai sa vezi efecte pozitive pe toate planurile. Succes in continuare si mai asteptam impresii🙂

Leave a Reply

