Detox- ziua 1

Va spuneam ieri ca m-am apucat de detox. Asa, mai in stilul meu, nu foarte hardcore dar tot detox.

Asadar ieri am baut un litru jumatate de suc de fructe si am “mancat” 2 boluri mici de supa crema de legume. Dupa cum bine va dati seama nu am suferit de foame deloc deoarece atata cantitate de lichide mi-a umplut stomacul.

M-am simtit per total bine. Am avut de-a lungul zilei cateva stari de slabiciune dar foarte putine si foarte rare. Pe la amiaza am simtit ca ma iau frigurile dar nu pot sa pun pe seama detoxului deoarece cu o zi inainte ma dadusem cu bicicleta toata ziua si am simtit ca ma cuprinde o raceala, deci e posibil ca asta sa fie cauza.

Seara am mers la sala si am facut un antrenament normal de tae bo. Aveam putine emotii, sa nu mi se faca rau sau sa ma simt slabita deoarece antrenamentul e foarte puternic si mi se intampla sa nu rezist chiar si cu o alimentatie normala. Nu a fost deloc asa, am dus antrenamentul la capat cu bine si nu m-am simtit mai putin energica decat de obicei.

Singurul lucru care m-a deranjat pe parcursul zilei a fost lipsa masticatiei cu care organismul nostru este obisnuit, parca imi simteam dintii grei insa am citit ca este bine sa mesteci in gol pe perioada detoxului de minin 40 de ori inainte sa bei sucul pentru ca organismul sa primeasca semnalul corect. Sper sa nu uit astazi🙂

Per total m-am simtit bine, nu am avut pofte, nu am visat noaptea cu mancare…deci sunt bine. M-am trezit insa cu o pofta nebuna de viata si cu super energie.:)

Astazi sucul mi l-am facut din: 1 kiwi, 1 mango, 1 avocado, 1 banana, 1 mana de visine, 1 lingurita de catina si o lingurita de miere.

Stay tuned, va tin la curent!

Leave a Reply

