Detoxifiere.

De mult ma bate gandul sa fac un detox. Avand in vedere ca nu sunt vegetariana 100%, nu-mi permit sa imi supun organismul la un soc, asadar il voi adapta stilului meu de viata consumand doar shake-uri de fructe si legume si supe crema, usoare. Mai precis, nimic masticabil. Majoritatea persoanelor s-au oripilat cand m-au auzit insa logic, nu ar trebui sa fie foarte greu.

De foame nu voi rabda deoarece caloric nu voi duce lipsa de nimic. Azi dimineata am pregatit shake-ul din: 1 avocado, 1 banana, 1 para, 1 mar, 1 kiwi si 1 mango. Mi-a iesit cam 1 litru de suc verde, delicios, cu gust de inghetata lichida. Primul pahar l-am baut pe stomacul gol si restul l-am impachetat intr-un recipient de sticla si l-am luat cu mine la birou.

Imi permit un sfert de cana de cafea, neindulcita dimineata, cam atat.

Incepand de astazi, in fiecare seara voi scrie impresiile dupa fiecare zi si le voi publica a doua zi, ca sa aveti ce citi dimineata la cafea.

Acest detox este recomandat minim 3 zile-maxim 7. Eu m-am inhamat la 7, acum sa vedem cat rezist.

Ce urmaresc: o curatare a pielii, a sangelui si a colonului.

Sper sa reusesc, va rog sa imi tineti pumnii!🙂

4 comments

  1. danielle · · Reply

    eu am inceput cu “colon help” home made. Am gasit o reteta pe internet si chiar functioneaza🙂 pretul e de 10 ori mai ieftin decat in comert: 13 lei. Eu am colon iritabil si am avut ceva neplaceri, dar acum… functionez la parametri normali, ca sa zic asa🙂

    1. Da mai multe detalii🙂

  2. danielle · · Reply

    http://papilemofturoase.blogspot.ro/2011/07/colon-help-home-made.html
    aici am gasit reteta, dar poti sa o si simplifici, ca si mine🙂 eu am facut-o doar cu taratele si semintele de in , ca asa-mi place si mie la gust, ( de gris cu lapte) si chiar il mananc cu placere

  3. Bafta, Lavi! Voi citi cu mult interes postarile despre evolutia proiectului, dar mai ales postarea cu concluziile, sper sa functioneze si sa ai rezultate cat mai bune!

Leave a Reply

