UGG mania

Stiu ca toata lumea le uraste dar eu pur si simplu le ador. La fiecare inceput de iarna tanjesc dupa modele noi, gugalesc ca sa vad ce au mai scos si nu rezist sa nu imi cumpar, chiar daca sunt cele mai blamate tipuri de incaltaminte. Mie mi se par frumoase si daca sti cum sa le porti nu au cum sa arate urat. Eu momentan am o pereche negre si una maro dar urmeaza o pereche gri, proaspat comandate, sa-mi intre in colectie. Cu flori, se stie🙂

Sezonul acesta m-au atras modelele cu flori, poate pentru ca m-au prins pastelurile din vara. Nu stiu exact din ce motiv dar le-as vrea pe toate.

Inainte sa va cumparati UGG trebuie sa stiti cateva chestii:

– e important sa fie de calitate, sa aiba talpa grosuta care sa nu se manance in timp, arata oribil talpa roasa.

-daca esti mica de inaltime si mai plinuta (cum este cazul meu) poarta doar UGG lungi, cele scurte iti vor taia si mai tare din lungimea piciorului. Poarta-le cu ciorapi grosi sau colanti si rochite ca sa iti subtieze piciorul. Orice porti in partea de sus nu trebuie sa fie mai lung de genunchi, tot pe acelasi considerent.

-poarta-le cu un look usor neglijent, gen messy bun, in orice caz in outfituri relaxate. Nu te baga la super creatii gen tinuta office si UGG, o sa fie fail.

-probeaza-le dar din experienta mea, daca ti le iei de pe net, iti spun ca la UGG trebuie sa iei intotdeauna un numar mai mic. Eu port 38 si intotdeauna, oricate perechi am probat, mi-au fost bune 37. Ai mare grja la acest aspect deoarece nu e ok daca inoti in ele, pe langa ca ele oricum maresc piciorul iti vor fi si foarte incomode.

Acuma ca am stabilit ce si cum trebuie sa va arat si voua modelele care mi-au facut cu ochiul sezonul acesta. Sponsorii sa se sesizeze, le vreau pe toate!!!🙂

Voi purtati UGG?

4 comments

  1. Am i prietena innebunita dupa ugg-uri, pe mine nu m-a prins nebunia asta, nu-mi plac pur si simplu, insa ma feresc sa probez vreo pereche, asa-mi zice si prietena mea, dupa ce pui piciorul in unele, nu mai vrei sa le dai jos si nu-ti mai pasa ca-s urate sau frumoase🙂. Btw, stii vreun magazin online de unde se pot comanda ugg-uri originale? Nu e obligatoriu sa fie de la noi, dar sa livreze in Romania, prietena mea vrea sa-si completeze colectia🙂

    1. Nu știu nici un magazin online pt care sa pot garanta deoarece mie mi le aduce cineva🙂

  2. vaiii ce mi plac aia movvv:X ii vreauu

  3. Chiar daca nu sunt,estetic, cele mai reusite incaltari, eu am cedat si mi-am luat o pereche, special pentru zilele cu zapada si ger😉

Leave a Reply

