Smart shoping@ Urban Outlet Cluj

V-am mai povestit despre preferintele mele in materie de smart shopping. Nu cumpar haine de oriunde, nu dau bani multi decat pe pantofi si genti, in rest imi place versatilitatea.

Unul dintre magazinele in care tot timpul gasesc ceva ieftin si bun de luat acasa este Urban Outlet din Sora, un magazin mic si simpatic cu personal foarte saritor pe care in ultimul timp il vizitez destul de des.

Ultima data imi cautam un sacou negru, simplu si neaparat fara bureti la umeri deoarece am gatul scurt si nu ma avantajeaza nimic din ce imi lateste umerii. So, am dat cateva ture prin centru si nimic, am intrat la ei si l-am gasit din prima.  Foarte frumos lucrat, material de calitate care nu se sifoneaza usor, putin mai lung de fund, deci perfect pentru birou si alte evenimente unde vreau sa arat mai classy. L-am purtat de l-am inebunit pana acuma si vreau sa merg sa achizitionez si alte culori. Din una in alta m-am imprietenit cu patronul magazinului care mi-a promis ca va aduce din ce in ce mai multa marfa Inditex (Zara, Pull and Bear, Stradivarius) si mai ales ca va pastra preturile decente🙂. Am facut si niste poze prin magazin ca sa va dati seama de diversitatea produselor pe care le au, de la pantofi la cizme, genti, accesorii, ochelari de soare, geci, paltonase, colanti grosi de iarna burgundy, bluzite, pulovere grosute, etc. Adica, de toate pentru toti.

Nu au inca haine de barbati dar in curand se pare ca se vor axa si pe aceasta parte, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Pana va hotarati sa mergeti in vizita ii puteti gasi aici , pe pagina lor de Facebook.

Va las cu pozele, sa imi spuneti daca vedeti ceva care va place🙂

4 comments

  1. De vizitat cand ajung prin Cluj🙂 Imi plac ochelarii de soare.

  2. Pantaloni scurti dn piele :X

  3. Corina Buzatu · · Reply

    Ce tare, chiar cautam un outlet bun! Zilele astea imi fac timp sa-l vizitez, merci de pont! :*

  4. Nici nu stiam de el si sunt si eu pe prinicipiul Smart shopping😀 Multumim de pont, eu sigur o sa dau o fuga!

Leave a Reply

