Bmp Cluj- lipsa de profesionalism

Nu obisnuiesc sa imi vars frustrarile sau nervii pe blog, oricand am avut o problema cu cineva am incercat sa o rezolv personal.

Cateodata insa, mai ales cand ai de-a face cu o firma, e bine ca lumea sa stie de cine sa se fereasca. E chiar necesar.

Zilele acestea, in semn de multimire pentru cineva care mi-a facut o favoare am vrut sa fac un cadou personalizat. Nimic mai simplu. Am gasit o firma care se ocupa cu asa ceva, pareau seriosi si am apelat la ei de indata. Firma se numeste BMP Cluj si directorul acestei companii este domnul Octavian Iacob, persoana cu care am discutat din prima clipa. I-am explicat dorinta mea, a zis ca se rezolva, era vorba de o cana imprimata cu un mesaj personalizat. Am trimis joi un mail cu logo-ul pe care il doream imprimat  si am asteptat. Pana vineri, nimic. Am mai sunat o data sa vad care este problema si de ce nu primesc niciun mail de confirmare sau ceva si domnul Octavian Iacob mi-a spus ca nu a primit mailul meu cu detaliile. Ciudat deoarece nu primisem nici o eroare sau ceva. M-a rugat sa retrimit si mi-a asigurat ca voi fi sunata pentru confirmare. Am retrimis, din nou niciun telefon, niciun mail, nimic. Dupa cateva ore am resunat eu, mi s-a spus ca mailul a fost primit si ca luni voi avea cana dorita.

Bun. Luni, dupa cum bine va puteti imagina, nimic. Am sunat din nou sa vad care-i treaba, mi s-a spus ca produsul va fi gata numai marti. Am intrebat de cateva ori daca e suta la suta ca poate indeplini cerinta mea deoarece marti era ultima zi in care puteam sa dau cadoul Am fost asigurata ca nu e cazul sa imi fac griji, ca ei sunt firma serioasa si ca orice cerinta a unui client e indeplinita cat de repede.

Sincer, prostia mea a fost ca am avut incredere si ca m-am bazat in continuare pe ei. Marti la 10 sun din nou sa ma asigur ca totul e in regula, mi se spune ca in maxim 3 ore voi primi produsul. Astazi,marti la ora 18.00 nu am primit nimic, am sunat de minim 10 ori la ei, de fiecare data mi se spune sa astept deoarece urmeaza sa primesc produsul si mi se inchide telefonul in nas. Domnul Octavian Iacob la ora aceasta nu mai raspunde deloc la telefon, ultima oara a urlat doar un asteptati si mi-a inchis din nou telefonul in nas.

Lipsa de profesionalism si mai mult decat atat, nesimtirea de care a dat dovada BMP Cluj ma determina sa va sfatuiesc sa nu aveti niciodata de-a face cu ei si sa evitati orice contact cu aceasta companie.

Inteleg ca uneori nu se poate, ca sunt prea ocupati insa apreciez si ma inclin in fata celui care imi transimite un mesaj clar si onest dar nu pot sa nu detest pe cineva care ma duce cu zaharelul timp de 4 zile.

Domnule Octavian Iacob, sper sa dati faliment.

9 comments

  1. Foarte tare articolul! Imi pare rau ca ai patit asa ceva, lumea e plina de nebuni! Nu era mai bine sa-ti zica ca nu te poate ajuta ca tu sa te poti duce in alta parte sa-ti rezolvi treaba?! Nici nu stii cum sa reactionezi cand dai de asemenea oameni, dar e bine, ca ai postat aici si ar trebui sa mai postezi chestia asta si in alte parti ca sa ajunga la urechile tuturor. Sa dai si tu o mana de ajutor la faliment… hihi🙂

    1. Eu nu doresc raul nimănui insa nici nu suport sa fiu luată de fraiera așa pentru ca n-are cineva chef sa lucreze🙂

  2. Le-am trimis mesaj la “contact” cu mentiunea ca nu m-as apropia de ei🙂. Sper macar sa invete ceva din asta si ei, si alti.. si noi ca “patiti” – si asta ar trebui sa se intample cu toate firmele – ca apoi sa primeasca un val de plangeri si sa stie de ce nu mai au clienti. Findca nepasarea la noi in tara nu are limite..

    1. Andy, mersi🙂 Astazi imi fac si eu timp sa le trimit postul. Eu sper ca daca vom incepe sa-i taxam mai mult pentru lispa asta de respect fata de clienti ceva se va schimba. Este inadmisibil sa ai pretentia ca esti firma serioasa si sa ai ditamai lista de clienti afisata pe site si sa nu fi in stare sa onorezi o amarata de comanda. Nici macar un mail cu scuze nu am primit, ce sa mai zic de o explicatie pentru cele intamplate.

  3. nu mor caii cind vor ciinii!,iar un adevar spus pe jumatate este o minciuna!!!

    in alta ordine de idei,ati uitat sa spuneti ca n-ati platit avansul
    asa ca va urez sa va pastrati frustrarile in omulet,pina veti spune un adevar intreg

    1. Nu mi s-a cerut avans pentru un rahat de cana.

  4. ,,un rahat de cana,,nu producem ,chiar daca utilizati asa ceva
    Ar fi bine sa incepeti sa spuneti adevarul.
    V-ati putea depasi conditia..

    salutari cordiale

  5. Spuneti dvs adevarul daca tot il cunoasteti asa bine, va dau spatiu.

  6. Octavian Iacob,

    Este fostul sef de la Mesagerul, falimentarul “Mesagerul Transilvan”. El e bun la toate si nu e bun la nimic. Un tip lunecos si fara coloana vertebrala. Mana dreapta a lui Stoica de la Caritas. Un gunoi.

Leave a Reply

