Garage Sale- pareri si concluzii

Daca v-am terorizat toata saptamana cu Garage Sale-ul, sa va povstesc si cum a fost. A fost fain, foarte, foarte fain.  Ioana Bora de la Stilistele.ro  , cea care a organizat toata nebunia a facut o treaba exceptionala, totul a mers brici. De cand am sosit atmosfera era una prietenoasa si calda, ne-a dat posibilitatea sa ne alegem ce pozitie vrem in functie de ordinea sosirii, ceea ce mi s-a parut foarte ok. Eu m-am pozitionat undeva la intrare impreuna cu alte trei expozante si am ales foarte bine locul pentru ca desi am dardait de frig cateodata, am avut super trafic.

Sincer, nu am stiut exact cu ce se mananca un astfel de targ, a fost primul la care am participat si m-am dus cu tonele de haine dupa mine dar am facut foarte bine pentru ca lumea a avut de unde alege si aproape fiecare persoana care s-a oprit la standul meu a plecat cu ceva acasa. Absolut toate expozantele au avut chestii dementiale, cu greu m-am abtinut sa nu sparg bugetul dar am plecat de acasa setata ca nu voi cheltui bani. Bine, pana la urma m-am ales si eu cu ceva ca stiti voi, ochii vad inima cere ( nu stiu ce am da’s tare muzicala in ultima vreme) .

Partea care mi-a placut mie cel mai mult a fost ca am cunoscut oameni foarte faini, oameni pe care nu-i stiam decat din online sau deloc. Am aflat ca Juazz Shop , blogul acela unde imi pierd timpul cand scotocesc dupa genti frumoase este al unei “consatence” de-a mele, am cunoscut-o pe Ioana care este o graviduta foarte stylish, am intalnit-o in sfarsit pe Sigina, bloggerita clujeanca pe care toata lumea o stie si care mi s-a parut o persoana foarte tonica si sociabila, mi-a facut maxima placere sa stau in povesti cu ea (musai sa repetam miscarea, Sigina), m-am reintalnit cu Laci de la Stil Masculin.ro, bloggerul clujean care scrie tot ce trebuie sa stiti in materie de stil masculin si nu numai, cu care am colaborat foarte bine in trecut si cu care voi colabora cu siguranta foarte bine si pe viitor (cu el deja sunt prietena si sunt absolut topita dupa baietelul lui care a fost prezent la Sale, cum ii sta bine unui copil de tata fashionist ). Per total am cunoscut oameni foarte faini si m-am delectat la maxim doar privindu-i, deoarece pe toti cei pe care i-am enumerat aici ii apreciez pentru cuvantul pe care il au de spus in online. Sper ca am facut si eu o impresie buna la randul meu🙂

Am fost absolut uimita de numarul persoanelor care au venit la eveniment, nu-mi imaginam ca dupa doar o saptamana de promovare atata lume va afla ce punem noi la cale, am realizat cu ocazia asta inca o data ce cuvant greu de spus au bloggerii si cat de multa lume ne citeste si ne ia in serios recomandarile. Imaginati-va ca in decursul celor 8 ore de targ a fost non stop fluctuatie de vizitoatori, nu am apucat sa ne tragem sufletul aproape deloc. Multumim, ne inclinam in fata cititorilor nostri!

Acum va las cu pozele a caror calitate e jalnica deoarece au fost facute cu telefonul, data viitoare promit ca imi iau aparatul foto la purtator. Ah da, va exista o data viitoare cat de curand si clar voi fi prezenta deoarece am prins gustul si tare imi mai place!🙂

Daca ati fost acolo si nu numai, asteptam impresii!

9 comments

  1. Surprize surprize😀
    Da a fost foarte fain si sper sa repetam figura curand🙂

    1. Da, chiar ca surprize, cel putin pentru mine😀 Abia astept sa repetam😉

  2. love your t-shirt and back print:). Beautybylavi rocks!

    1. E cadou de la fete de ziua mea. Imi place tare mult si mie da n-am avut ocazia sa-l scot in lume pana acuma🙂

  3. Minunat ! As fi vrut sa pot participa din ambele pozitii ( vanzator si cumparator) mai ales ca am si vazut niste chestii interesante prin poze, desi cam groase pt mine🙂 Super tricoul tau !

    1. Irina, te așteptăm cu drag data viitoare🙂

  4. […] despre eveniment mai puteti citi la Sigina (careia ii multumesc pentru poze), la Gabriela, la Lavinia, la Iulia, la Madalina (care face niste poze da sta mata-n coada) si la Anca (unde puteti vedea din […]

  5. Felicitări pentru inițiativă. E foarte util un eveniment de acest gen, în România.

    1. Multumesc dar initiativa nu a fost a mea ci a Ioanei🙂 Eu am avut doar initiativa de a participa si sunt tare bucuroasa ca am facut-o!

Leave a Reply

