Noutati

Cateodata intervine nevoia de schimbare. Schimbarea aia pe care ti-o doresti cand simti ca ceva nu mai merge, ca parul iti sta mereu la fel si tu il vezi brunet cand el e blond, plictiseala de a face mereu acelasi lucru atat de la fix organizat incat simti ca orice depasire cu 5 minute a programului deja stabilit ti-ar putea da viata peste cap definitiv, nefericirea pe care o simti desi toti din jurul tau iti lauda viata perfecta chiar daca tu simti ca undeva lipseste sclipirea, ma rog, o multime de motive care te determina sa faci o schimbare.

Ceva ma nemultumea la blog de mult timp si simteam ca are nevoie de o operatie estetica majora ca sa tina pasul cu evolutia mea. Cand spun evolutie nu ma refer neaparat la partea vizibila sau palpabila a mea, ma refer la evoutia emotionala, evolutia ideilor si mai ales a perceptilor mele. Despre frumusete, clar dar nu numai.

Acum doi ani cand am inceput blogul nu stiam exact in ce directie imi pot canaliza pasiunea pentru scris. Dorinta de a scrie plus pasiunea pentru acest domeniu a rezultat acest blog si ma felicit mereu de alegerea facuta chiar daca cateodata chiar si eu il privesc ca pe o stupizenie imensa. Adica eu scriu despre creme, parfumuri si haine si in Asia mor copiii de foame? Privite asa lucrurile, chiar e o stupizenie imensa sa intreti o pasiune pe care multi o considera frivola.

Insa, aproape de fiecare data cand m-au incercat ganduri de vinovatie, ca un facut am primit mesaje de la femei care mi-au spus ca blogul meu le-a schimbat perceptia despre ele. Ca au invatat sa se pretuiasca mai mult, sa fie egoiste fara sa se simta vinovate, sa faca sport, sa manance mai sanatos, sa se imbrace mai frumos, per total, sa se puna macar cateodata pe ele pe primul plan in viata lor.

Mai mult decat atat chiar nu am nevoie ca sa scriu in continuare, chiar daca ma citeste doar o persoana pentru tot timpul cat voi scrie in continuare, nu conteaza. Adica, doar atat conteaza.

Asadar, pentru ca evolutia ideilor mele sa se vada mai mult decat in articole, am decis sa schimb total hainele blogului. Am lasat numele la fel deoarece, pana la urma aici discutam despre frumusete dar l-am mutat pe wordpress dupa o consilierea unor oameni mai luminati decat mine la acest capitol. Am logo si design frumos care sper sa va placa la fel de mult ca si mie. Absolut toata schimbarea i-o datorez colegului meu Alex Pitea care s-a ocupat de absolut tot, de la mutarea articolelor, pana la conceperea logo-ului. Am fost atat de norocoasa (si de lenesa) incat sa nu fac nimic, am primit totul cand a fost gata printr-un link.

Da, sunt inconjurata de oameni faini.

Cert este ca de astazi scriu aici. http://www.beautybylavi.blogspot.com va ramane tot al meu dar nu voi mai scrie acolo deloc.

Sper sa va placa la fel de mult cum imi place si mie si sa-mi acceptati stangaciile de inceput, o sa mai treaca ceva pana ma prind cum functioneaza noua platforma, sper doar sa nu fac niste gafe monumentale cum imi sta in obicei si sa raman fara blog🙂

2 comments

  1. sa-ti fie de bine casa noua🙂

    1. Multumesc Coco!

Leave a Reply

