Culori de primavara

In sfarsit miroase a primavara! Dar asa, cu adevarat, nu cate o adiere…Ador anotimpul asta, mi se pare ca toata lumea e plina de viata, ca ideile abunda in mintea noastra si ca e timpul sa schimbam paleta cromatica a iernii.Probabil ati auzit, primavara asta totul este despre pasteluri si nici ca as putea fi mai fericita ca am scapat de colour blocking si am dat-o pe ceva mai soft. Asa sunt eu, mai visatoare, mai temperata, mai….dantelata:))). Ador dantela si mi se pare ca merge foarte bine cu toate aceste nuante:D
Stati asa, ca nu e chiar atat de simplu. Pastelurile anul acesta se poarta, ei da, in colour blocking, adica mixuri deocheate formate din culori pastelate. Suna putin ciudat, nu? Dar arata deliiiicccciooooossssss!🙂
Uitati ce imi bantuie mie gandurile:

2 comments

  1. Nice floral prints!www.sketchbo.com

  2. lovely picks! xxhttp://www.theprovocativecouture.com/

Leave a Reply

