Tips

Pentru cele pasionate de ingrijirea naturala, va recomand un site de unde puteti comanda produse cosmetice naturale, suplimente, alimente de baza,produse cosmetice,de ingrijire etc, siteul se numeste iherbs.com. Livrarea costa (doar) 4 dolari si daca introduce codul WOW123 aveti reducere de 5 dolarišŸ˜‰.Eu am comandat uleiuri de la ei, tocmai am mai pus o comanda pt un ulei de jojoba 100% natural si costul cu tot cu transport a iesit undeva in jur de 7 dolari.Pont, nu?
De asemena, multe dintre voi s-au plans de costul de transport pt produsele Paulei, stiu ca erati cateva care doreati exfoliant BHA dar era prea mare shipping-ul. Am gasit o alternativa, am gasit exfoliant Neutrogena(din recomandarile ei) pe Amazon.uk la 9 lire si pe Amazon.com la 4dolari(doar ca acestia nu livreaza in Romania).Din pacate si aici e marisoara taxa de transport, pt uk e undeva in jur de 6 lire dar daca mai convingeti pe cineva puteti impartišŸ˜‰
Cumparati ieftin si bun, nu mai dati banutii pe cosmetice inutile si ineficiente, save it for clothes! :)))

5 comments

  1. Salut,
    esti draguta sa-mi spui tie cum ti-a ajuns coletul si unde in Cluj? Eu am pus unul in octombrie, altul in noiembrie si nu au ajuns, am fost eu si am intrebat si nimic!
    Ma gandesc ca poate la posta si-au insusit doamnelešŸ˜¦ dumnezeu sa ma ierte, ca prea m-au hasiit cand am mers sa intreb! Multumesc!

  2. Mie imi ajunge coletul la oficiul postal aferent adresei din buletin…nu am avut probleme pana acuma.Ti-a venit hartiuta acasa de la posta? Scrie-le si lor pe site si spune-le ca nu ti-a ajuns coletul, poate stiu ei mai multe….:(

  3. Le-am scris is mi-au spus sa am rabdarešŸ™‚ Sunt o fire rabdatoare, de fel, dar au trecut 7 saptamani!
    Multumesc draga pentru raspuns!

  4. Da, e cam mult. La mine nu a durat mai mult de 2-3 saptamani toata treaba…Eventual mai fa niste drumuri la posta si mai interogheaza-le pe doamnešŸ™‚

    1. Esti dragutašŸ™‚ Multumesc!

Leave a Reply

