Poftiti la GIVEAWAY!

Dragele mele, a venit timpul sa organizez primul meu giveaway! Sper sa va faca placere sa participati si va doresc mult succes in a-l castiga!
Regulile sunt urmatoarele:
1. sa fiti urmaritor al blogului prin google friends connect si sa specificati cu ce nume ma urmariti.
2. daca aveti blog sa faceti o postare cu link catre acest giveaway si sa imi lasati linkul in comentariu, daca nu aveti blog sariti peste acest punct.
3. sa mentionati trei produse de make up sau de ingrijire preferate intr-un comentariu la acest post.
 Castigatoarele vor fi alese prin tragere la sorti in 1 Martie!
Castigatoarele? Da, pentru ca vor fi trei premii! Sper sa va placa acest giveaway!
Si acum premiile:
Premiul 1.

Demachiant Vichy Purete Termale 3 in 1
Victoria’s Secret Hydratating Body Lotion- Wild Raspberry Praline
Ruj Avon Kick Up
Parfum Avon Timeless

Premiul 2.

1.Victoria’s Secret Hydratanting Body Lotion  Strawberries and Champagne
2. Ruj Avon Never So Nude
3. Oja Avon Speed Dry Sateen

Premiul 3.

1. Clestisor pentru intors genele Elf
2. Lotiune iluminatoare cu sake si orez Planet Spa
3. Masca Peel Off Merz cu extract de Papaya si Ananas

Cheltuielile de livrare vor fi suportate de mine. Va doresc tuturor mult succes!

135 comments

  1. buna :)te urmaresc ca A.M.S.am postat despre giveaway aici: http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/02/lavinia-ne-invita-la-giveaway.html3 produse preferate ar fi:- demachiantul bifazic Balea- rimel Max Factor 2000 Calorie- rujul Astor Vip nuanta 121multumim pentru giveaway!

  2. Buna!te urmaresc cu numele de katie_589..foarte dragute produsele oferite:X Cred ca produsele de care nu m-as mai putea desparti ar fi:revlon colorstay foundation, paleta 120,the colossal volum'express

  3. Buna! Am sters comentariul anterior pt ca am vazut ca trebuie sa denumesc exact produsele:d-Produsele mele preferate sunt: Fond de ten L'oreal Accord Parfait & pudra din aceeasi gama, rimelul Maybelline The Collosal Volume Express si All over cover stick de la ELF. -Te urmaresc cu numele Denisa prin GFC.-Am postat despre giveawayul tau aici: http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/02/alte-giveawayuri.html

  4. buna ! te urmaresc cu numele Oana P.am scris aici despre giveaway : http://oanapopavl.blogspot.com/2011/02/giveawayuri-la-care-particip.htmlprodusele preferate ale mele sunt: rimelul Collosal de la Maybeline , Luciu de buze Avon Glazewear si fond de ten Affinitone .pupici

  5. Buna!Te urmaresc cu numele de Adriana.Cele 3 produse preferate sunt:crema de ochi Herbagen, creionul Revlon Colorstay si anitcearcanul L'oreal Touche Magique(momentan).Multumesc!

  6. Buna! Te urmaresc cu numele Miuri prin GFC si am postat despre giveaway aici: http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/02/giveaway-uri-in-blogosfera.htmlProdusele mele preferate sunt fdt Revlon, Mascara Maybelline Colosal si crema Effaclar Duo :)te pup

  7. Buna!Te urmaresc cu numele Amalia(metropole_insomnia@yahoo.com)Am facut aici o mica postare despre giveaway-u tau:http://beautybylavi.blogspot.com/2011/02/poftiti-la-giveaway.htmlPrintre produsele mele preferate se numara Luciu de buze Sexy Motherpucker de la Soap&Glory, blush Mac Sheertone Shimmer nuanta Trace Gold si iluminatorul Highbeam de la Benefit.

  8. Servus, te urmaresc cu numele Gabriela prin GFC, mail: gabrielaflueras@yahoo.comProduse preferate: 1. Mascara Maybelline the colossal volume express -maro2. Rujul Farmasi True Color nr. 293. Demachiantul pt ochi de la Elmiplant.Si eu sunt din CJ, in care Sensiblu lucrezi? pupici

  9. Buna! Te urmaresc cu numele imso90s. (imso90s@yahoo.com)Hmm..produsele mele preferate:1. lotiune organica hidratanta de la himalaya2. demachiant bifazic balea3. pudra iluminatoare elf

  10. Te urmaresc cu numele :hainutze.shopmail: yv02nes_07@yahoo.comlink:http://hainutzeshop.blogspot.com/2011/02/un-nou-giveaway.htmlproduse preferate:demachiant bioten,gel spumant effaclar,ulei corp herbagen

  11. Hei, dragut giveaway!:*Te urmaresc cu numele Happy StoryAm postat despre concursul tau aici:http://happystory30.blogspot.com/2011/02/poftiti-la-giveaway.htmlemail:happystory30.blogspot.comProdusele mele preferate sunt:Parfumul Little Black de la AvonFondul de ten de la Giordani Gold:XMasca de fata cu saruri minerale si namol(Avon)Sper sa am o sansa..pupici>:D<

  12. Buna , te urmaresc sub numele de foxy_koryprodusele mele preferate si cel mai des utilizate sunt : fondul meu de ten MAT'MORPHOSE , luciul de buze -nuanta pale pink de la avon si un iluminator de la Elizabeth Arden.te pup

  13. buna!te urmaresc prin GFC cu numele Stefi.Produsele mele preferate sunt:fond de ten Revlon Colorstay,creion gel supershock Avon, mascara Maybelline Falsies Volum Express.multumim ptr giveaway.

  14. Buna.GFC: IriNa-HaiNe FaSHion IeFtineam postat aici: http://haineieftinefashion.blogspot.com/2011/02/httpbeautybylaviblogspotcom201102poftit.htmlProdusele mele preferate sunt: Crema hidratanta de fata Nivea Sensitive, Crema de maini Avon-hand and nails, si rimelul Avon-curling.irinukaaa@e-mail.ro

  15. Hello,te urmaresc prin GFC cu numele de nemtanu_ioanaBlogul meu cu postarea giveaway-ului tau este http://www.ioanastore.blogspot.comProduse preferate:1. Tinted moisturizer nuanta Rosy Beige – ELF2.Affinitone pressed powder nuanta Dark Beige- MAYBELLINE3.Duo mascara regular & waterproof black – ELFmailul meu : miamaia40@yahoo.com

  16. Buna draga Lavi…sunt mai mult decat fana ta, sunt prietena ta. Asa ca din sute de produse care mi-ar placea sa le am, din zeci pe care le am, voi mentiona 3 dragi mie si pe cat de simple pe atat de utile…1. Creion dermatograf Farmec…ala negru…am pierdut zeci, chiar sute, dar unul il port mereu la mine:P2. Fard de pleoape KIKo3. Rimel Lash Accelerator, gama Rimmel…mno…cam astea ar fi. Te pup

  17. Buna.. Ancka sunt. Dragutz acest giveaway pe care l-ai organizat si blogul de aseamenea.. Te urmaresc cu numele de anculici_anckaAm mai multe produse preferate si totusi nu as putea renunta la: 1. Fondul de ten de la Ivatherm2. Demachiantul de la Elmiplant3. Perlele iluminatoare de la Avon.. si multe altele, dar ma rezum la aceste 3 produse :)Bafta tuturor.. Te pup

  18. Buna, Lavi! :* Te urmaresc prin GFC cu numele "Madutza". Topul meu ar fi urmatorul: fond de ten Vichy Aerateint Pure fluid Ivory, mascara Max Factor 2000 Calorie, blush Flormar 91🙂 Multumim, premiile sunt super dragute!

  19. Hey, te urmaresc cu numele de alina1190. Hmm…cele 3 produse preferate sunt: 1. Mascara Maybelline the colossal volume express2. Fondul de ten Bourjois Healthy Mix3. All over cover stick de la ELF. Multumim pentru premii!

  20. buna lavi…iti citesc blogul cu placere de ceva vreme dar e prima data cand comentez… indraznesc sa ma inscriu si eu la giveaway :)…te urmaresc prin gfc cu numele de baccy_andra, adresa mea de email este baccy_andra@yahoo.com, iar produsele mele preferate de make-up sunt: -fondul de ten revlon colorstay – iubesc faptul ca are o acoperire ridicata :)-paleta too faced enchanted glamourland🙂 e my all time favorite, toate fardurile si blushurile sunt incredibil de pigmentate si de frumoase🙂 o recomand cu drag..-rimelul max factor masterpiece, reuseste sa imi intoarca genele..lucru care pentru mine e extraordinar, avand de mica niste gene lungi si dese ..dar drepte:))te pup si te felicit pentru initiativa🙂

  21. Buna! Te urmaresc prin GFC cu numele de Little_termy, adresa mea de e-mail este ionicutza21@yahoo.com iar in fruntea listei preferintelor mele in materie de produse cosmetice si de ingrijire sunt samponul cu miere si ovaz de la Tigi, lip plumper-ul Glamour Gloss de la Too Faced, nuanta "plush" si gelul de curatare Vichy din gama cu extract de trandafir. Smecher giveaway!

  22. buna . te urmaresc sub numele de andrewtza_luvcele 3 produse care imi plac foarte mult…sa spunem creionul de sprancene avon, serul pentru varfuri cu cristale lichide kallos si in ultimul rand…parfumul meu preferat Timeless care e absolut genial si nu l-am mai prins pe nicaieri de cand eram mica si il folosea mami …

  23. Buna! Te urmaresc prin GFC cu numele Cristina, iar adresa mea de mail este bebe_cri18@yahoo.com.3 dintre produsele mele preferate sunt:- apa de parfum Far Away de la Avon;- deodorantul stick antiperspirant DOVE Invisible Dry;- crema de maini cu glicerina de la Farmec.Multa bafta tuturor!

  24. Buna!Felicitari pentru acest GIVEAWAY minunat! As vrea sa ma inscriu si eu.Te urmaresc prin GFC cu numele Alexandra,adresa de mail al3xya_kiss.Produsele mele preferate de machiaj si ingrijire sunt:1. Crema de corp cu extract de masline de la Planet Spa.2. Fondul de ten Affinitone Mineral.3. Rimelul Giordani Gold.Multumesc!

  25. Buna Lavi!Felicitari pentru blog!!!…Produsele mele preferate sunt:Apa termala ( La Roche Posay, este extraodinara!)Lotiune de corp Lemon Paradise(Victoria Secret, miroase delicios)Crema de fata Norma Derm (Vichy,am un ten cu usoare probleme:), si le-a rezolvat in mare)Te urmaresc cu numele deedinutza🙂

  26. Scuze,te urmaresc cu numele Dee559.

  27. Buna,te urmaresc prin Gfc Cu numele Bianca.Am postat despre concurs pe:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2011/02/poftiti-la-giveaway.htmlCele trei produse care imi plac sunt:parfumul Little Black Dress de la Avon,rimelul Max Factor 2000 Calorie si fond de ten de la avon cu efect calmant.

  28. Buna. Te urmaresc prin gfc cu numele de Andreea. Produsele mele preferate sunt: Gucci Rush II, Lotiunea Clean and Clear si fondul de ten de la Miss Sporty So Matte(am tenul f. gras si imi e de mare folos).

  29. Buna!1.Te urmaresc cu numele de Aurelia prin Google Friends Connect.2.Nu am blog.3.Imi plac:Apa Termala Vichy,Lotiunea tonica reechilibranta de la Eucerin si Crema de maini Dulgon cu Urea 5%.Adresa mea de email este :aureliaeftene@yahoo.com

  30. Buna, te urmaresc prin gfc cu numele shoppingul pasiunea mea. am postat aici http://fashion-online-beauty.blogspot.com/2011/02/poftiti-la-giveaway.html despre concurs . cele 3 produse sunt : fond de ten maybelline affinitone mineral , parf. giordani de la oriflame si lotiunea de corp Garniere.

  31. Buna!Te urmaresc cu numele Bia'a.Amn scris aici despre giveaway: http://biasaysmakeup.blogspot.com/2011/02/beauty-by-lavi-giveaway.htmlTrei produse care imi plac la nebunie sunt: Fondul de ten Maybelline AffinitoneMaybelline Colossal Volum' Express MascaraParfum Yves Rocher Comme une Evidence[nu ies din casa fara ele :))]

  32. Hey. Am postat si la mine pe blog giveawayul tau:)te urmaressc prin GFC cu numele de Alexandra.Legat de produsele de ingrijire/ma-eup cu caer ma intlg cel mai bine:- Sephora trusa aceea mare pt makeup cu 100 de culori(sau cam asa ceva) – farduri, glossuri, tusuri etc- sampon Foltene pt caderea parului- fond de ten L'oreal Ivory

  33. Buna!Te urmaresc cu numele Didux.Despre giveaway am scris aici: http://didux12.blogspot.com/2011/02/giveaway-de-la-beautybylavi.htmlProdusele preferate:1.Fond de ten de la Roche-Posay2.Crema de curatare cu apa de la Garnier3.Mascara Maybelline Colosal

Leave a Reply

