Motivatie: sa intram in forma pentru vara!

Gradele in termometre incep sa creasca si hainele sa devina din ce in ce mai putine. Clar, incepe marea dezbracaciune si trebuie sa fim pregatite sa scoatem la inaintare picioarele nespus de albe :D, sunculitele de sub camasile largi si soldurile parca usor mai mari decat in toamna.

Putini sunt cei care reusesc sa iasa din iarna fara un kil doua in plus si tare am impresia ca eu sunt una dintre ei. Desi fac 4 antrenamente pe saptamana  (cateodata doar 3),  tot nu sunt in forma pe care o doresc si cel mai bun barometru al meu sunt sunculitele de pe abdomen care ies la iveala de fiecare data cand nu ma tin de treaba asa cum ar trebui. Inca ii invidiez pe norocosii (a se citi slabaciunile) care mananca cat vor si nu pun un gram dar asta este, nu voi fi niciodata asa si e musai sa ma obisnuiesc cu ideea.

fit1

Revenind, trebuie sa slabesc 5 kilograme pana in vara ca sa ajung la dimensiunile pe care mi se doresc. Nu sunt grasa dar imi plac femeile slabe si foarte slabe si asa ma simt eu bine in pielea mea.

Cum sa stau sa ma lamentez in fata oglinzii nu e chiar cea mai buna solutie am decis sa trec la treaba si in doua luni sa scap frumusel de slaninutele la purtator. Voi scrie aici planul meu de bataie din doua motive:

1. Ca sa-mi fie rusine daca nu ma tin de treaba pentru ca imi citesc blogul mai toti prietenii mei pe care ii rog sa ma intrebe obsesiv cum stau cu dieta (ca sa ma prinda jena)

2. Ca sa ma pot organiza si motiva mai bine si evident, ca sa va motivez si pe voi.

Asadar, daca se mai baga cineva in aceasta provocare alaturi de mine you are welcome!

Planul meu de bataie suna asa:

-sa pastrez cele 4 antrenamente pe saptamana (nu vreau sa le cresc ca sa nu obisnuiesc organismul cu arderi si mai intense) printre care si sa ies mai des la alergat acuma ca s-a incalzit afara.

-sa elimin painea de tot din alimentatie. Trebuie sa imi cumpar felii uscate din secara dar si acelea le voi folosi doar dimineata.

fit4

- fructele doar dimineata in sucul meu de fiecare zi.

fit2

-fara dulciuri. Poate nu voi putea 100% dar macar 80 la suta. Nu mananc multe dulciuri oricum dar o ciuguleala azi, una maine se face de un kilogram doua in plus pe nesimtite.

-fara ciuguleli intre mese. Asta e partea la care sunt repetenta deoarece non stop as rontai ceva. Gata, de astazi doar gustari dar nu rontaieli aiurea cu rost si fara rost.

-fara bauturi indulcite cu zahar. La mine aici intra doar limonada dar o voi elimina si pe dansa. Nici nu mai vorbesc de sucuri acidulate, eu nu beau asa ceva, sper ca nici voi.

-sa beau apa. For real, nu asa…cate un pahar pe zi. Doi litri masurati. Hidratezi organsimul si scapi de senzatia de foame care e de multe ori senzatie de sete.

-sa elimin masa dupa ora 8. Pana la 8 ar trebui sa fiu manacata si digerata :) Maxim daca lesin de foame e ok de rontait un morocv, o rosie sau ceva leguma usoara.

fit3

Pana aici totul suna roz. Sa vedem cat de roz pare situatia cand o pun in practica. Daca mai sunt doritori/doritoare va astept aici la inscrieri si sustinere reciproca :) Evident si cu sfaturi!

Pupici!

fit5

2 comments

  1. Ma inscriu si eu! trebe sa lucrez la picioare mai exact la partea din spate. O sa adaug putin cardio dupa sala si sper sa se vada. La mancare nu are rost sa promit ca I know I can’t deliver much :)) Mi-am propus in 8 martie sa rezist o luna fara dulciuri/zahar si am rezistat 2 saptamani jumate dupa care am gustat cheesecake si la 3 zile niste cioco dar n-am terminat nici felia de cheesecake si nici cioco. Deci se poate… mai ales ce dulci mi s-au parut dupa pauza. Numai pt faza asta cu dulciurile am impresia ca m-am subtiat (talia, picioarele nu :( ). Am impresia, poate e Placebo :)) La mine de pus pe lista ar fi mai multe legume si mai multe verzituri.
    Apa beau multa, imi place, asa imi incep ziua cu doua pahare mari pe stomacul gol si port tot timpu sticla in geanta. Masa de dupa 8 nu stiu daca are rost sa o elimin inca… in conditiile in care ma pun la somn la 12, m-as pune cu stomacul gol :(
    Slabaciunile mie nu-mi plac, nu mi se par feminine deloc da deloc. N-am fost fana femeia snur fara… si fara … niciodata. Imi place fit :D, mai cu forme asa

  2. Claudia · · Reply

    Go for it, Lav!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers